Pentru a scapa de cateva kilograme nu este nevoie sa apelezi la o dieta drastica, ci mai curand sa fii atenta la cum mananci si la ceea ce mananci. Iti oferim cinci sfaturi despre cum iti poti controla apetitul pentru a reusi sa slabesti sanatos.

Vrei sa scapi de kilogramele in plus? Afla cateva trucuri legate de cum iti poti controla apetitul pentru a reusi sa slabesti sanatos.

1. Masa inseamna hrana

Este important ca atunci cand te-ai asezat la masa sa nu mai faci si altceva. Asta inseamna ca trebuie sa inchizi televizorul si revistele.

Persoanele care nu au alte activitati in timpul mesei mananca mai putin, deoarece creierul le transmite la timp mesajul care le anunta ca au ajuns la satietate.

2. Timp doar pentru mancare

De asemenea, pentru a manca mai putin fara a ramane flamanda, este bine ca masa sa dureze cel putin 20 de minute. Incearca sa mananci mai incet si sa mesteci bine mancarea.

3. Regula celor 5

O dieta optima nu include numai cele trei mese principale, ci si doua gustari pe zi. Aceste gustari pot include fructe si legume, migdale, nuci, ceaiuri sau iaurt.

Gustarea de seara trebuie sa fie mai putin consistenta decat cele din timpul zilei.

4. Portii mici pentru silueta ideala

Portiile mici si diverse te ajuta sa iti tii apetitul sub control si sa slabesti. Pune-ti in farfurie exact cat crezi ca vei manca si alege putin din toate – o felie de gratar de pui, cateva legume si poate putin orez. Limiteaza-te la o singura portie.

5. Apa, izvor de sanatate si kilograme in minus

Hidratarea este si ea foarte importanta. De multe ori, senzatia de sete se confunda cu cea de foame si de accea este bine sa bei, pe parcursul unei zile, opt pahare cu apa, ceaiuri neindulcite sau sucuri naturale de legume, facute chiar de tine.

Totodata, este important sa diferentiezi poftele de foamea propriu-zisa. Daca iti e doar pofta de un anume aliment, care nu e tocmai sanatos sau indicat in dieta ta, atunci poti lua doar cateva inghitituri, dar el nu trebuie sa constituie o parte integranta a meniului tau din ziua respectiva.

Mediafax






Subiecte: